Jee!! Me mennään laivalle! Mä olen aina ollut semmonen "laivahullu", eli vaikka risteilyyn menee joku 1 vuosi, niin jo jännittää ja kaikille hehkutetaan. Mutta minkäs luonteelles teet? Mutta siis, 2.2.07 (mun synttärit!!) lähdemme Silja Linen Serenadella kohti Tukholmaa. Kivaa viettää synttäreitä laivalla!

Ja sitten näistä koira-asioista, olen päättänyt hankkia kokemusta tuttujen koirilla ja vasta sitten ottaa oman hauvan. Kanit kiinnostavat tällä hetkillä (long, long stoori!). 

 Että tämmöistä taas minun elämään, kaikista paras on tuo laivalle lähtö!! Vaikka sinne meneekin paaaaaljon aikaa, joulukin tulee siinä (meinasin kirjoittaa että synttäritkin, kun viimeksi olimme laivalla 9.3.06 ja silloinhan oli synttärit jo menny, mutta nyt pääsen synttäreinä laivalle!). Äitille just sanoin (lähdemme iskän kanssa, ja samojen tuttujen kanssa, joien kanssa ollaan aina menty) että harmi kun risteilyyn menee vielä 4 kk, niin äiti vastaa että sinne menee vaan n. 2,5 kk. Olin silleen jee! 

Mutta, kirjoitan taas kun haluun jotain laivasta selostaa xD Jänskää! (Vaikka meneekin niin pirun pitkään vielä..)